söndag, september 20, 2009

Ett finger med i sin egen lek

Hallå!? Jag måste ju tatuera på mig själv också!!
haha, det var det skummaste, att försöka hålla sig stadig på handen samtidigt som jag ska koncentrera mig OCH åsamka sig själv smärta!
Motivet vart lite hastigt påkommet, liksom taget ur tomma luften allt eftersom jag ritade den! Inga tidigare idéer eller liknande. Men det gick ganska bra, inte den bästa jag gjort men hey, jag gjorde den ju på mig själv :D
Over all är jag nöjd med den ändå. Känner mig säkrare och säkrare med maskinen i handen och jag känner mig manad att ta åt mig större projekt. Min jobbarkompis vill ha en sleave och lika så Jimi .
Känns bra!

Over and out!

6 kommentarer:

Nea sa...

du är så duktig bejb, klart du ska ta dig an större utmaningar :) det är så man blir bättre <3

love <3

emma sa...

Och efter min födelsedag ska du få tatuera en döskalle på mig :D

Anonym sa...

Herregud, du är ju för fan sämst.

Anonym sa...

Stackars den killen.

Nea sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Catrin sa...

Du är jätteduktig!!